2012. okt. 14.

Ajánló, Xénikee: I can't stay away

Xénikee új története: I can't stay away, azaz Nem tudom magam távol tartani

 A link megtalálható  "Még íródik :) (Reményeim szerint)" bejegyzés alatt (is).

HŰŰŰHA


Kérem szépen, belém szorult a levegő. A lélegzetem is elállt Xénikee  blogján (http://incompletetwilightstory.blogspot.hu ) található történettől mely az I can't stay away címet viseli.
A honlap szerint a tartalom:
 "A cím azt jelenti, hogy Nem tudom magam távol tartani (magyarosan).
A tartalma a történetnek pedig:
Bella és Edward mindketten boldog házasságban élnek saját párjukkal. Illetve csak Edward, ugyanis Bella esküvője elmarad egy botrány miatt, és, hogy szomorú lelke megnyugodjon egy időre a Cullen családhoz költözik. Makacsul hajtja az igazát, a Cullen család apraja nagyja egyetért vele, kivéve Edward. A kettőjük között lévő konfliktus és harag lassan egészbe másba megy át. Észre sem veszik, de az idő elteltével tűzzel teli vitájuk szenvedélyes vonzásba csap át. Boldogságuk útjába saját lelkiismeretük, és párjuk áll. Rá kellett döbbenniük, hogy egyikőjük sem tud élni a másik nélkül, és az addig hitt megfelelő partner, nem is annyira megfelelő számukra, mint hitték. Edward és Bella kapcsolata veszélyes vizekre evezett, és már egyikőjük sem tudja eldönteni mi lenne a helyes út. Képesek feladni mindent egymásért? Vagy Bella bűntudata nem hagyja őt nyugodni, és még is csak Richard oldalán marad?"

Jelentem, megjött az első fejezet, és én PONTOSAN azt kaptam, amit ajanló ígért. Se kevesebbet se többet. Döbbenetes és izgalmas. Feszülten várom a következő részt, miközben beleolvasgatok a blogon található befejezett történetekbe. Mindenesetre a hörgőtágítót előkeresem a gyógyszarok közül, nehogy megfulladjak a légszomjtól. .)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépen köszönöm, hogy ajánlod a története(i)met, ilyet még senkitől nem kaptam és hihetetlenül boldog lettem tőle! El se tudom mondani mennyire hálás vagyok. Az volt a minimum, hogy kiteszlek a kedvenceim közé :D Nagyon szépen köszönöm mégegyszer és remélem mindenki ezt gondolja a történetről, mint te :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök az örömödnek .) A második fejezet után is áll amit írtam, nekem tetszik az írásod :) Remélem ismét nem egy befejezetlen történetet olvashatok majd végig :)
      Mint láthatod ez a blog főleg ilyesmikről (ajánlók) szól. Mikor elkezdtem olvasgatni a Neten, nekem nagyon hiányzott egy hasonló (gyűjteményes) blog, ahol ráadásul valaki mond is valamit a történekről, és/vagy az íróról. Először csak gyűjtögettem -mert így könnyebb volt nyomon követni a történeteket a frissítéseket figyelve) majd, rájöttem, hogy történeteket én nem tudok írni, de miért ne írhatnám le, miről mi a véleményem. Hát így lett ez, amit látsz. Az meg már csak hab a tortán, ha magának a szerzőnek is szólok, hogy valamit pötyögtem róla.... Ha még tetszik is, hát az nekem a legnagyobb boldogság :)
      Köszönöm a bejegyzésed :)
      Bulika

      Törlés