2012. okt. 11.

Ajánló, Pasa: A menedék


A menedék. Pasa új története.

A link megtalálható  "Még íródik :) (Reményeim szerint)" bejegyzés alatt (is).
http://lassukeringo.blogspot.com

A történetnek külön ismertetőjét nem találtam, így hát egy kis kedvcsináló:
A főszereplő  Rob és új kedvese Cara. Rob és Kris szakítottak, Rob elmenekült a világ elől, majd belebotlott Caraba..... Most pedig már ott tartunk hogy egy baba is képbe kerül. De hogy hogyan jutottunk el a gyerekig, és főleg kié a baba, azt nem árulom el. Tessék elolvasni.

Sokáig törtem a fejem, mit is írhatnék erről a történetről, de mire megfogalmazódott bennem valami, Pasa egy újabb csavart tett az izgalmakban bővelkedő, fordulatos, lélegzetelállító történetébe, én pedig kezdhettem előről az agygyötrést. Talán az egyik legnagyobb újdonság számomra, hogy elképesztően termékeny íróra találtam.  A történet nap mint nap újabb részekkel folytatódik, de volt rá példa, hogy egy nap két rész is felkerült a blogra. A story egészen egyedi stílusban íródik. Megvan benne az "amerika fíling", de mégsem az a csöpőgős nyáltenger, hanem klassz realisztikus, sokkal inkább az életből merített (bár ne feledjük, nem a mai magyar valóságból) normálisabb emberi viselkedésmintákkal találkozhatunk. A történet szereplői közül -legalábbis egyenlőre és szerencsére, még nem találkoztam benne a megrettenéstől lemerevedett, eszementen sikító lánnyal, vagy a menekülés közben elesek - mert ez van a forgatókönyvben- majd a földön kúszok, mert képtelen vagyok felálni stílusú személyiségekkel. Igazán klassz, határozott karakterek találhatók a történetben, akik frankón a képedbe mondják mi a szitu, nincs sok felesleges leki gyötrődés 50 részen keresztül. Pasa előre is bocs a hasonlatért, de ez a történet nem a nagy elefánt kis bogyó kategóriába tartozik, itt minden a helyén van.  .)

Óh, majd elfelejtettem, pedig szívem melengető írást találtam. Pasa régebbi története (jórészt 2011-ben íródott) végre nem Robról szól. Réka és Gábor a két főszereplő, itthon játszódik a történet, mely 1978-tól indul, és fejezetről fejezetre vezet át minket a szó szerinti mába. Nem is mondok semmi különöset, csak annyit, KÖTELEZŐ ELOLVASNI!

2 megjegyzés:

  1. Huh, Bulika!
    Mit mondjak, pirultam, és közben igazából vad indián táncot jártam magamban, hogy ennyire tetszett. Mert mondhatja mindenki, hogy a magam örömére írogatok ezt-azt, de a bevallott, vagy be nem vallott lényege a dolognak, hogy az olvasók szeressék a történeteket. Mivel béna vagyok a végtelenségig, vagy csak nincs már energiám a blog küllemének gatyába rázásával foglalkozni, azt hittem, nem is derül ki, hogy egymást követik a történetek; de azért nagy örömmel látom, hogy belebotlottál az elsőbe, ami a szívem csücske. Úgyhogy remélem, kedvet kapsz, kaptok az
    Ilyenek voltunk
    A szerelem 4 keréken érkezik
    Vázlatok ... és most éppen a
    Menedék olvasásához is.
    Nagyon köszönöm a kommentedet, az Ajánlót meg különösen!
    jutka, aki Pasa, vagy időnként Golden 

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jutka, aki Pasa vagy időnként Golden!
      Hmmmm el kell hogy áruljam, nem mostanában találtam rá a blogodra, csak én kaptam mostanába rá az ajánlók írására. Réka és Gábor története mindíg is az egyik kedvencem volt, talán pont azért, mert nagyon unom a "Halivúdi" műmájerságot, a kaptafát. Azt is megsúgom, hogy mindíg megnézem a blogarhívumot az első bejegyzéstől az utolsóig -már ha van-, és mint egy betűvámpír mindent elovasok, kiszívom a blog velejét. Sőt, ennél is többet teszek. A nekem tetsző történeteket kimásolom, és néha újraolvasom. (Bocs előre is a szerzői jogok miatt...., de ígérem, soha nem élek vissza azzal, ráadásul a másolatban szerepel a történet képe is és az internet cím is mindíg. :) ) Ki tudja, miből/kiből lesz egyszer E.L. James :) hehe /Kis kitérő: Bevallom, szerintem 1-2 neten publikáló író klasszisokkal jobban ír mint a szürke sorozat írója..... /
      A honlap miatt meg ne izgasd magad, nekem minden világos volt, a tiniknek meg mégvilágosabb, hisz ők már ebbe a "blogvilágba" születtek.

      Igazán örömöt okozott a kommented, köszönöm.

      ui.: a kutyus képe cuki az olvasók között. :)

      Törlés