2012. okt. 11.

Ajánló, ZoÉ Smith: Összetörve

ZoÉ Smith és új novellája, melynek címe Összetörve

 A link megtalálható  "Még íródik :) (Reményeim szerint)" bejegyzés alatt (is).


ZoÉ az, aki folyton összetör, meggyötör, kifacsar, majd egy laza csuklómozdulattal a levegőbe emel a habos babos felhők közé,és simogatja a lelkem. Folyamatosan egy hullámvasúton ülök, és képtelen vagyok kiszállni, oly lebilincselőek a történetek, melyek a http://myfantasiabyzoe.blogspot.com  blogon olvashatók.
Egyenlőre az első részt olvashattuk, mely után én valóban összetörve éreztem magam, így azonnal megállapíthattam, a címválasztás tökéletes, az első fejezet pedig önmagában egy komplett ajánló. Íme a novella első pár sora kedvcsinálónak:
"Hiszel abban, hogy az álmaid valóra válnak? Mi történik akkor, ha a legfőbb vágyad teljesül? Izgatottan várod a pillanatot. Csakhogy az álmod valóra válik, azonban rá kell jönnöd, hogy ez nem álom, hanem maga a rémálom. Csalódsz. Megéled a keserű csalódást."

3 megjegyzés:

  1. Szia Bulika,

    végre ideértem!
    HÁLÁSAN köszönöm az ajánlót! A szívemet melengette minden szavad!
    Nekem nagyon tetszik, röviden és tömören, ugyanakkor figyelemfelkeltően mutatod be az egyes írókat és történeteket.
    Csak így tovább!
    A többit privátba megírom neked! :D

    Puszi,
    ZoÉ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ZoÉ, a te szavad sokat jelent nekem.
      Bulika

      Törlés
  2. Szia!

    Ide válaszolok a cserét illetően. Természetesen kiteszem a linked, látom engem már kitettél. :) Köszönöm szépen!

    Üdv: Freeb

    VálaszTörlés