2012. okt. 20.

Balaton, azaz a bosszúságok száma tart a végtelenhez 1.

Mininovella a való életből 1.1


Szeptember végén, egy hosszú hétvégére Keszthelyre utaztunk a kedvesemmel.
(A helyett hogy fizetést kapna az ember, kapj a SZÉP kártyára a pénzt, mert a cég minden lehetséges cafeteria elemet nem biztosít, hát nincs választás, marad  ez a marhaság, amit csak szállásra meg kajára tudok költeni.)
Sokáig törtem a fejem, megnevezzem-e konkrétan a szállásunkat, de úgy döntöttem, még ha (negatív) reklám is, a netes elérhetőségét megadom. (http://bacchushotel.hu).
Addig, míg telefonon és e-mailben tárgyaltam velük, minden szép volt és gömbölyű.

Első nap


Az első arcul csapás akkor ért, mikor a visszaigazoltan francia ágyas szobánkban két külön álló ágyat találtam összetolva. Azt az igazi fenyő ágyat nagy kerettel. A libidónak annyi... Kis reklamáció, majd a portás egy másik szobából, kihozott valami hosszú keskeny vasalódeszka félét, és a kezembe akarta adni, hogy tegyük be a két ágy közé, majd rendezgessem el a lepedőt...
Valószínűleg elég csúnyán nézhettem rá, hát legalább a szobáig elvitte (2. em. lift nincs).
Gyors szellőztetés (tiszta zsír szagú a szoba), majd rohanás vacsizni, étterem 10-kor zár.
Sok évvel ezelőtt isteni halászlét fogyasztottam itt, hát az étlapot meg sem nézve azt rendeltem. Később kiderült, milyen szerencse, hogy a párom csak salátát kért...

A vacsora "képekben"
  • halászléhez Erős Pistát kínálnak ha csípősen szeretem... (megrökönyödés, felháborodás, egyezkedés, majd száraz csöves paprikában kiegyezés, de nem forralják bele... hát ez így egy kalap k@kit nem ér, de azért kirendeltem.) 
  • a halászlé nem volt forró, olyan.... melegecske... (már majdnem mindegy milyen, amennyire éhes vagyok este 9-kor, régen volt délben az ebéd...) 
  • a piros víz amit kihoztak KESERŰ mint a bűn, és pocsolya íze van... (Basszus, ezt senki nem kóstolta meg????) 
  • a harcsa darabok porc része ropog a fogam alatt (Ezt bizony nem főzték meg rendesen, pedig a hal 1 perc alatt kész....)
  • 21:45-kor desszertet és kávét kértünk, már görbén néztek ránk.... 
  •  bár borbarát szállodaként reklámozzák magukat, de a borlap nekem kicsit szegényes (Bizonyos Személy (BSZ) szerint megint csak kötözködök, nekem semmi sem elég jó), ráadásul nem volt mindenből, pedig saját pincéjük is van.
A nap piros pontja
  • a saláta állítólag jó volt
 A fogyasztást kértük a szobaszámlához írni, erre pofavágás volt a válasz. Bizony, bizony úszott a borravaló. Ezt a remek vacsorát másként meg sem hálálhatnánk.
Vissza a szobába. A zsírszag elviselhetetlen. Kiderült, a törölköző halálosan büdös, az okádja magából a fertelmet. (Még jó hogy mindig viszek otthonról tisztát). Szerencse hogy fáradtak voltunk, így hamar elaludtunk.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mehet a csere természetesen, már ki is tettelek.):):
    Sok sikert a bloghoz!:):)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés