2013. jan. 14.

Díjat kaptam JJJJJUHHHHHÉÉÉÉ


Nagyon köszönöm Lonzita!

 


Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések: 

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? 
A keresztnevem Rita. 6 éves korom óta Bulika a becenevem.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni? 
A Hair c. film Let the sunshine in c. dalán garantáltan bőgők, mit egy négyéves kiskölök. Ahogy az egész film, ez a dal is nagyon sokat jelent nekem.
3. Félsz a sötétben? 
Az a körülményektől és idegállapottól függ.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Már 20 éve…. Állandóan, és újra és megint és ismét és folyamatosan és újra és megint és állandóan és…... Összefoglalva a válasz egy nagy és kövér IGEN!
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled? 
Ciki??? Mi az hogy ciki??? Ki szerint ciki?
6. Gondolatban öltél már meg valakit? 
Nem. Milyen hülye kérdés ez….. :(
7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent? 
Csak egy péntek és csak egy 13.-a.  Egy nap egy szám, semmi különös jelentősége nincs.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Igen. A páromon kívül senki nem tudta, hogy levelezőn főiskolai tanulmányokat folytatok. Majd diploma osztó után megmutattam a diplomám.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? 
Ciki??? Mi az hogy ciki??? Ki szerint ciki? Ha mások ítélik meg a zenei ízlésem, akkor biztosan. Ma pl. Vivaldi, Bach, vagy a régi rock és heavy metal bandák nem divatosak.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem emlékszem, ma meg biztosan nem sírok.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? 
Elbujdosnék.
12. Szoktál álmodozni? 
Álmodozás az ha megpróbálom egy-egy jó történetbe beleélni magam?
13. Járnál Chace Crawford-dal? 
Na most majdnem megkérdeztem, hogy az meg ki a f…. . De hát úrinő vagyok, így gyorsan megnéztem a neten. A válasz röviden NEM.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/ lány neveik? 
Máté, Gergő, Anna Gerda. (20-as IQ felett ebben benne van a darabszám is!)
15. Adni vagy kapni jobb? 
Nem tudom. Az attól függ. Én minden esetre szeretem látni az örömöt, amit az ajándékom okoz.
16. Titkom: 
Csak nem gondolja bárki is, hogy pont itt teregetem ki. Nem vagyok ovis.
17. Bakancslista:
Máté, Gergő, Anna Gerda.
 
Akiknek pedig küldöm: 

Sajnos csak 5 embernek küldhetem, így azokból „válogattam”, akik még a ma napon is aktívan blogolnak, és írásaikat már ősidők óta nyomon követem.
Bocsánat azoktól, akiket szintén a kedvenceimnek tartok (csak tessék megnézni a blogom jobb oldalán a rendszeres olvasók kistája alatt található 2 csíkot), de a létszám korlát miatt, vagy amiatt mert már nem aktív blogolók, nem említem meg őket, de a szívemben a lista még hosszasan folytatódik.


6 megjegyzés:

  1. Még tudok pirulni... és köszönöm!
    Pasa

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szuper érzés, hogy te is rám gondoltál, Maria-tól már megkaptam ugyan, de tényleg nagyon örülök annak, hogy te is nekem szeretnéd ezt adni, szóval hatalmas köszönöm érte. A baj csak az itt is, hogy nem vagyok az a díjat kitevő típus és ezen most se szeretnék változtatni, bármennyire is örülök neki. Remélem nem haragszol meg ezért. De ahogy neki is válaszoltam a kérdéseire, itt se hagyom ki, azaz mivel ugyanazok a kérdések inkább bemásolom a válaszaim.
    Szóval:
    1. Eszter a keresztnevem és becézni engem se szoktak. :)
    2. Nem vagyok az a sírós fajta, szóval nincs ilyen dal se.
    3. Nem.
    4. Nem.
    5. Semmi sem igazán ciki, ha stílusosan csinálod ;) (Ezt egy kedves barátom mondta és igaza van!!!!)
    6. Igen, nem is egyet, nem is egyféleképpen.
    7. Nincs bajom a péntek 13-akkal, nem is volt, olyan nap, mint a többi, talán kicsit mágikusabb.
    8. Persze, hogy van.
    9. Kinek mi számít cikinek... Embere válogatja. Lehet, hogy mások szerint gáz, de megint mások meg azt szeretik. Nincs ciki zene azt hiszem.
    10. Nem, elég kemény kiscsaj voltam.
    11. Tuti elveszteném kicsit a fejem és ha a hírem mellé pénz is járna két kézzel szórnám a barátaimmal és a családommal. Na meg ha annyira híres lennék, hogy paparazzik kövessenek vennék egy fényképezőgépet és poénból én is kimennék, hogy őket fotózzam a bokorból, majd blogot nyitnék és írnék róluk különböző kitalációkat, hogy tudja mind milyen ha visszanyal az a bizonyos fagyi (:
    12. Inkább próbálok az álmaimnak élni :)
    13. Nem ismerem, szóval fogalmam sincs.
    14. Egyet sem. Nem vagyok az-az anyuka típus. Persze az erről alkotott véleményem még bőven változhat.
    15. Bárki bármit mondd tuti, hogy: KAPNI!!!!
    16. A titok azért titok, hogy az is maradjon :)
    17. Zeneileg lassan minden ki lesz pipálva. Slash koncert (február 7.) HIM, Kiss, Rammstein, Kings of leon, 30STM (Novarock) és akkor már nem marad más csak a Negative, de ők azért levadászható kategóriába tartoznak.
    Amúgy be akarom járni a világot és el akarom olvasni a legnagyobb klasszikusokat. Ennyi, azt hiszem.
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat.
    Millió puszi:
    Én :P

    VálaszTörlés
  3. Szia Bulika,

    nagyon köszönöm!

    Puszi,
    ZoÉ

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a díjhoz! :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a díjat! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám is, de sajnos nem fogadhatom el, mert benne vagyok Benian kampányában.
    De nagyon aranyos tőled. :)

    Puszi,
    ZoeH

    VálaszTörlés