2013. jan. 29.

Blog ajánló

Egy nagyon különleges blogot szeretnék mindenki figyelmébe ajánlani. (http://gumimacik.blogspot.hu/)
 
Egy kis előzetes, hogyan találtam a blogra:
Nemrégiben majdnem teljesen felmondta a szolgálatot (már régóta betegeskedett) a kis kézi gőztisztítóm. Kedvesemnek  kb. 2 éve sírok, hogy karácsonyra meglephetne egy nagyobb teljesítményű géppel, olyannal, ami folyamatosan nyomatja a gőzt és nem csak 2 decis a víztartálya. 2011. karácsonya előtt még a bolt pontos címét és a kinézett gép típusszámát is megadtam a páromnak, de ezek a nem kézi gépek bizony nem annyira olcsók,  így inkább mással lepett meg. Idén szintén felírtam egy ilyen berendezést a jézuska listájára, de a kívánságom idén sem teljesült. A gépem viszont szó szerint haldoklik. Szegény már több mint 10 éves, csoda, hogy eddig is bírta. Nincs mese, valamit tenni kell. A következő meglepetés névnapomon érhet majd májusban, így ismét elkezdtem felderíteni (immár nem 2 nappal karácsony előtt) a terepet. Kezeim közé kapva a billentyűzetet és az egeret száguldoztam a honlapok között, miközben egy roppant érdekes olalra jutottam, melynek az írása teljesen megbabonázott. (http://gumimacik.blogspot.hu/2011/07/h2o-mop-x5-goztisztito-vs-polti.html) Nemcsak hogy elbűvölt, de sokat kacagtam az olvasása közben. Kicsit olyan volt, mintha én írtam volna.

Aztán elkezdtem a blogon körülnézni, és teljesen elvarázsolódtam. Éppen ezért szeretném, ezt a nagyon különleges blogot mindenki figyelmébe ajánlani. (http://gumimacik.blogspot.hu/)

A Gumimacik blogon a napi bejegyzések sok humorral, és bölcsességgel fűszerezettek, így a mogorva emberek napjait is feldobhatja a blog olvasása, de a cukorbetegek, vagy PCO szindrómások életét megkönnyítheti, sőt véleményem szerint mindenkinek segíthet, aki egészségesebben szeretne élni, étkezni. A blogon egy gyakorló háziasszony és családja mindennapjait lehet nyomon követni. Sok receptet tartalmaz a blog annak ellenére, hogy ez nem kifejezetten egy gasztro blog. A  receptek sokaságánál a felhasznált élelmiszerek szénhidrát értékei is fel vannak tüntetve, így ha innét lop ötletet a napi menühöz ember, akkor ezzel már nem kell bajlódni.  Külön kiemelném, hogy a blog a címkék miatt igen jól kereshető. 
A blog olvasásakor néha nem árt ha van zsebkendő mellettünk, mert a becsapódó humorbombáktól az ember könnycsatornái néha megnyílnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése